حذف فالوور فیک اینستاگرام

حذف فالوور فیک در اینستاگرام

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید فالوور فیک اینستاگرام خود را حذف کنید. معمولا این اتفاق می افتد که به علت نداشتن تجربه در گذشته و یا اینکه احساس میکردیم که اگر تعداد فالوور های ما بالاتر بود مشتریان بیشتر به ما اعتماد می کردند و یا حتی به خاطر پایین بودن اعتماد به نفس خودمان برویم و فالوور فیک بخیریم . و بعد به علت بروز مشکلات پشیمان شده ایم. حال میخواهیم در این مقاله به موضوع حذف فالوور فیک در اینستاگرام بپردازیم.

فالوور فیک چیست ؟

فالوور فیک به کاربرانی در اینستاگرام گفته می شود که یا در اینستاگرام غیرفعال هستند و یا به صورت اجباری توسط ربات های اینستاگرامی به پیج شما اضافه می شود شود و در واقع این کاربران درگیری با محتوای تولیدی شما به وجود نمی آورد
به این معنی که پست ها و استوری های شما را نمی بینند. شاید در ظاهر پیج شما اعتباری کسب کرده باشد اما این روز های مخاطبان فعال در اینستاگرام ، کم کم یادگرفته اند که چه پیج هایی دارای فالوور واقعی هستند و چه پیج هایی فالوور فیک دارند.
برخی از مخاطبان پیج من از من سوال می کنند که حالا که با فالوور فیکی که زدیم و درگیری مخاطبان ما هم پایین آمده بهتر نیست این پیج را به صورت کامل فراموش کنیم و یک پیج جدید بسازیم. در اغلب موارد جواب من منفی است. شما می توانید همین پیج را دوباره زنده کنید.

چرا باید فالوور فیک را حذف کنیم؟

اینستاگرام بسیار هوشمند است. در صورتی که تعداد زیادی فالوور داشته باشید ولی آن فالوورها تعاملی با پست ها و استوری های شما نداشته باشند. بدین صورت برداشت می‌کند که محتوای تولیدی شما از کیفیت پایینی برخوردار است. چون با توجه به تعداد بالای فالوور نتوانستید درگیری مناسبی با مخاطبان پیج خود ایجاد کنید. غالبا وقتی که محتوا تولید می کنید متناسب با فالوور هایتان لایک کامنت و سیو می گیرید.
حالا اگر این فالوور ها واقعی نبوده و یا مرتبط با کسب و کار شما نباشند قطعاً هیچ کدام از این اتفاقات نمی افتد. و نرخ تعامل پیج شما پایین می آید. و البته توصیه می کنم که شما فالووری جذب کنید که با پیج تان درگیر شوند و مخاطب واقعی محتوای شما باشند.

چگونه فالوور فیک خود را حذف کنیم؟

وقتی که شما بخواهید تعدادی از فالورهای خود را حذف کنید اینستاگرام برای شما محدودیت ایجاد می کند. و به شما اجازه نمی دهد که تعداد افراد زیادی را حذف کنید و حتی اگه نا خواسته این کار را انجام دهید با جریمه اکشن بلاک مواجه می‌شوید. البته شخصا این کار را به شما پیشنهاد نمی کنم .

ولی در اینجا به شما 3 راهکار پیشنهاد میکنم، که با انجام این کارها می‌توانید در مدت زمان مناسبی فالوور خود را فعال کرده و پیج خود را با کیفیت تر از قبل سرو سامان دهید.

1. محتوایی چالش بر انگیز بسازید

خوب اول باید به این موضوع بپردازیم که محتوای چالش برانگیز یعنی چه ؟ تولید محتوای چالش‌برانگیز در اینستاگرام زیاد کار سختی نیست البته که نیاز به کمی فکر دارد ولی شما اگر می خواهید یک محتوای چالشی درست نمایید باید به این موضوع فکر کنید که چه محتوایی باعث می شود که افراد در زیر پست های شما کامنت بگذارند و یا محتوای تولیدی شما را برای دوستان خود بفرستد یکی از راه های ایجاد محتوای چالشی پرسیدن سوالات بسیار ساده است که باعث می شود اغلب افراد جواب آن سوال را بدانند و در کامنت ها به شما پاسخ بدهند، و همین امر باعث می‌شود که نرخ تعامل پیج شما بالا برود و افراد درگیری بیشتری با پیج شما پیدا کند.

2. تبلیغات کنید

یکی دیگر از راه های بالا بردن نرخ تعامل پیج دادن تبلیغ به پیج های دیگران می باشد. این امر باعث می شود که افراد جدیدی به پیج شما اضافه شوند و در صورتی که شما محتوای درگیر کننده در کنار تبلیغات داشته باشید پیج شما هر روز زنده تر از قبل می شود و کاربرانی که فعال نبودند ،کمکم فعال می‌شوند و یا خودشان پیج شما را آنفالو می‌کنند میرود.

3. از استوری غافل نشوید

طبق بررسی های اخیر میزان بازخورد استوری ها بسیار بالاتر از پست ها بوده و کاربران به علت اینکه پیام هایشان به صورت عمومی نمایش داده نمی شود علاقه بیشتری به گذاشتن کامنت در زیر استوری ها دارد پس سعی کنید به صورت مداوم و روزانه استوری های چالشی و سریالی داشته باشید و این خود باعث می شود نرخ تعامل پیج شما بسیار بالا برود.

راهکارهایی که در بالا توضیح داده شد را باید به صورت مداوم و حداقل ۴ الی ۸ ماه انجام دهید در صورتی که این کارها را را به صورت پیوسته و بدون وقفه انجام دهید ، متوجه خواهید شد که هر روز کیفیت پیج شما از روز قبل بهتر شده کم کم به روزهای اوج خود می‌رسید.

در صورتی که درباره این موضوع سوالی داشتید در زیر همین مقاله در بخش دیدگاه ها نظر خودتون رو بنویسید تا در اسرع وقت به شما پاسخ بدهیم.

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

Avatar for مدیر سایت

یک دیجیتال مارکتر علاقمند به تحقیق در حوزه شبکه های اجتماعی و کسب و کار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *